02 January 2012

Penang Free & Easy


Assalamualaikum semua... Rasanya masih belum terlambat saya nak wish selamat menyambut tahun baru 2012. Semoga tahun ni lebih diberkati & bertambah amal ibadat kita kpd Allah, amin... Sepanjang musim cuti sekolah ni hampir 3 minggu saya di Penang. Oleh kerana menjaga kakak yg baru aje selamat melahirkan baby girl comel bernama Hani Maisarah, maka saya dan husband berpakat utk postponed percutian kami. It's okay lama di Penang sempat jgk jalan2 pusing satu Penang.

Teringat janji previous entry saya akan share story holiday trip, so saya story ckit2 jela psl Penang.boleh??? Mmm...cuma saya x pegi pesta penang jer coz last year dah pegi, mmg crowded saya x rasa nak pegi lagi kesian dgn Hakimi. Yela dgn panasnya lg (malam pun panas tau), dgn asap rokok, bau badan org, bingit & susah nak jumpa kerusi utk rest huhu...


Ok jom kita jalan2 kat pantai dulu na...
rojak buah pulau pinang... rasa nak mkn lagila nyum nyum...

ini Masjid Jamek Ar-Rahman Batu Ferringhi... parking mmg susah sgt esp time solat mahgrib
Batu Ferringhi night market... saya beli baju boleh tawar harga sampai RM20. okla kan :-)

Dah puas round tgk laut, esoknya kami jalan2 indoor plk... Jom kita pi Queensbay Mall

FOS kids ada buat sale... Brand baby Gap ada, baby Carter ada, Old Navy pun ada. Seronoknya shopping baju baby :-))))

dari Queensbay kite ke 1st Avenue Mall dekat dgn Perangin Mall atau Komtar
yo..yo.. Hakimi dah penat jalan2 sekarang hakimi nak makan burger yaww...


No comments:

Post a Comment